فولاد ضد زنگ
فولاد ضد زنگ آسکاسوتنها با فولاد ضد زنگ ( AISI 316 ) است که شاهد مقاومت مکانیکی بالای اسپرسو ساز خواهید بود و این مهم را در کلیه محصولات آسکاسو می توان دید. فولاد ضدزنگ در برابر خوردگی، دمای حداکثری ۳۰۰ درجه سانتیگراد، آب، بخار و رطوبت مقاوم بوده و همچنین در برابر رسوبات آهکی که عامل اصلی ۷۰ درصد تعمیرات دستگاه های قهوه ساز حرفه ای است نیز مقاومت حداکثری دارد.

کم مصرف
مصرف پایین دستگاههای آسکاسوفولاد ضد زنگ، رسانای گرمایی بسیار بدی است لذا غیر مستقیم، برای حفظ ثبات حرارتی عمل می کند. استفاده از فولاد در محصولات آسکاسو راهکار هوشمندانه ای است برای دستیابی به صرفه جویی ۴۰ درصدی انرژی در مقایسه با یک اسپرسوساز سنتی که از مس و برنج ساخته شده است.

طعم واقعی اسپرسو
طعم واقعی اسپرسوبا اجزای داخلی (تمامی لوله ها و اتصالات فولاد ضد زنگ)، فلزات سنگین به قهوه منتقل نمی شود، فلزاتی مانند نیکل، سرب، کادمیوم که در دستگاه های دارای قطعات مسی و برنجی طعم قهوه را تغییر می دهند، در اسپرسوساز های فولادی اسکاسو وجود ندارند.

خانگی و بادوام

مدل “دریم” بیش از ۱۵ سال پ‍یش توسط “مارک آرانی” طراحی شده و همچنان بعنوان زیباترین دستگاه اسپرسو در منزل یا محل کار برای تجربه یک قهوه فوق العاده پیشنهاد می شود.

made in barcelona
  • بسکت های ( Super-froth ) سوپر فروت برای تهیه فوم
    بسیار زیاد بر روی اسپرسو ساخته شده اند.
  • دست ساز با بالاترین کیفیت مواد (آلومینیوم فولاد و برنج)
  • در ۹ طیف رنگی بصورت مات و براق
  • گرمکن فنجان
اسپرسوساز خانگی

آب تازه

آب مورد نیاز برای عصاره‌گیری در اسپرسوسازهای مجهز به فناوری «آب تازه»، به‌طور مستقیم از منبع تامین‌کننده‌ی آب حاصل می‌شود. در فناوری‌های قدیمی‌تر اسپرسوساز، آب عصاره‌گیری مرتبا گرم و سرد می‌شود و همین مساله باعث افت کیفیت آب می‌شود. در حالی‌که در فناوری «آب تمیز» تنها همان‌قدر آب که برای عصاره‌گیری اسپرسو لازم است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دمای موردنظر رسیده و از روی قهوه درون سبد پورتافیلتر عبور می‌کند. اتفاقا درست به همین دلیل است که دستگاه‌‌های آسکاسو در کمتر از دو دقیقه آماده‌ی عصاره‌گیری می‌شوند.

سیستم چندگروپ و امکان تنظیم دمای مستقل گروپ‌ها

در سیستم چندگروپ آسکاسو، گروپ‌های عصاره‌گیری و بویلر بخار به طور کاملا مستقل از هم عمل می‌کنند. بدین معنا که گروپ‌ها و بویلر هر کدام سیستم حرارت ‌دهی مستقل خود را دارند و می‌توانند به طور مجزا، روی دمای مورد نظر تنظیم شوند؛ در حالی که در دستگاه‌های سینگل بویلر و دوال بویلر چنین قابلیتی وجود ندارد. بنابراین تکنولوژی T به واسطه‌ی بهره‌گیری از این سیستم، به باریستاها امکان می‌دهد تا دمای هر گروپ را به ‌طور مستقل تنظیم کنند و این یعنی صرفه‌جویی در مصرف برق.

 

نگاهی صنعتی به دستگاه خانگی Steel Duo Pid

طراحی این سری توسط تیم مهندسی کارخانه ASCASO در مدل های (UNO ، DUO و TRIO) انجام شده است در یک شاکله صنعتی قوی ساخته شده که پاسخگوی نیاز دوستداران حرفه ای قهوه است.
ورژن PID عملکرد کاملاً حرفه ای را ارائه می دهد: OPV با قابلیت تنظیم فشار خارجی نمایشگر PID برای تنظیم دما پیش تزریق (Pre-infusion) قابل تنظیم گزینه آماده به کار و …

اسپرسوساز خانگی آسکاسو
اسپرسوساز خانگی آسکاسو
اسپرسوساز خانگی آسکاسو
اسپرسوساز خانگی آسکاسو
اسپرسوساز خانگی آسکاسو
اسپرسوساز خانگی آسکاسو
اسپرسوساز خانگی آسکاسو

گالری قطعات