آسیاب قهوه یورکا، جادوی باریستا در سرویس دهی  بهتر و سریع تر

با برخی از ویژگی های منحصر به فرد آسیاب قهوه یورکا آشنا می شویم ویژگی هایی که در برندهای متفرقه و یا چینی این گونه محصولات نخواهید یافت.

۱۰ دلیل برای خرید آسیاب قهوه یورکا

  • سیستم ACE (ضد توده و الکترواستاتیک)
  • سرعت بالا در تعمیر و نگهداری
  • مناسب برای اسپرسو و انواع قهوه دمی
  • چنگال “نگهدارنده پرتافیلتر” قابل تنظیم همه منظوره
  • “مکانیسم” حذف احتباس با ضربه
  • سیستم تنظیم میکرومتری بدون پله
  • فناوری بی صدا
  • پراکندگی آسیاب “سرعت بالا “
  • سیستم تنظیم آسان
  • ساختار کریستالی پیچیده
آسیاب قهوه یورکا

فناوری بی صدا

آسیاب بی صدا در همه جا: کافی شاپ و خانه
محلول انحصاری ضد لرزش صدای آسیاب را در مقایسه با آسیاب های معمولی تقریباً ۲۰ دسی بل کاهش می دهد و راه را برای روش جدیدی برای آسیاب کردن قهوه هموار می کند : دقیق و بی صدا.

پراکندگی آسیاب “سرعت بالا “

برچسب “سرعت بالا” آن دسته از آسیاب هایی را نشان می دهد که می توانند به زمان توزیع بسیار کاهش یافته برسند. یورکا مجموعه موتور مخصوص تیغه، که توسط بخش تحقیق و توسعه ما ساخته شده است، به آسیاب های اجازه می دهد تا به سرعت توزیع بسیار بالایی برسند و از این رو سریعتر به مشتریان خدمات ارائه دهند، در حالی که کیفیت بالایی از قهوه را در فنجان حفظ می کنند.

سیستم تنظیم آسان

دقت در طعم و مزه
این سیستم با نشان دادن طیف وسیعی از تکنیک های آسیاب، تنظیم درجه آسیاب را آسان می کند : از ترکی تا موکا، از قطره ای تا فرنچ پرس. آسیاب های قهوه یورکا مجهز به این سیستم بوده و به راحتی و سریع برنامه ریزی می شوند.

برش های با ساختار کریستالی 

Diamond Inside  فرآیند ثبت اختراع برای عملیات برودتی حرارتی تیغه ها در دمای ۱۹۳ درجه سانتیگراد (در انتظار ثبت اختراع).  این فرآیند منجر به تشکیل ساختار کریستالی افزایش یافته ای است که مقاومت و مدت زمان سایش برتر را تضمین می کند و نیز قادر است وضوح بهینه خراش ها را برای مدت طولانی تری نسبت به هر نوع خراش دیگری حفظ کند و گرانولومتری را برای مقدار فوق العاده بالایی از قهوه آسیاب شده ثابت نگه دارد.

سیستم ACE (ضد توده و الکترواستاتیک) آسیاب قهوه یورکا

سیستم ACE که برای جلوگیری از ایجاد توده ها و حذف بارالکترواستاتیک قهوه آسیاب شده طراحی شده است، مخرج مشترک هرآسیاب براساس تقاضای یورکا است. سیستم ACE به دلیل عملکرد تنظیم کننده آن برخروجی قهوه، تمیزی وثبات دوزغیرقابل مقایسه را تضمین می­ کند.

سرعت بالا در تعمیر و نگهداری

ترکیب مکانیکی معمولی مجموعه نگهدارنده تیغه، که تنها با برداشتن ۹ پیچ قابل جداسازی است،همچنین امکان تعویض و تمیزکردن سریع تیغه ها و صرفه جویی قابل توجه در زمان و قهوه را فراهم می کند.

مناسب برای آسیاب اسپرسو و انواع قهوه دمی

طراحی تیغه های مخصوص که هم برای اسپرسو و هم برای انواع فیلتر مناسب است.
طراحی تیغه های ویژه که توسط مهندسان ما طراحی شده است، تکنیک آسیاب کردن مناسب برای تهیه اسپرسو و همه انواع قهوه فیلترارائه می دهد.

چنگال “نگهدارنده پرتافیلتر” قابل تنظیم همه منظوره

مفید، قوی وآسان برای تنظیم.
به لطف هندسه خاص و پشتیبانی قابل تنظیم، چنگال یورکا برای هرنوع پورتافیلتری ایده‌آل است و به باریستا اجازه می‌دهد تا عملیات دیگری را درمرحله آسیاب انجام دهد.

منفجر کردن سیستم

“مکانیسم” حذف احتباس با ضربه.
ماندگاری بسیارکم – این مکانیسم که برای قهوه تخصصی طراحی شده است، جریان هوایی ایجاد می کند که می تواند محفظه آسیاب را تمیزکرده و تمام دانه های قهوه را بدون ضایعات آسیاب کند تا قهوه ای عالی در فنجان داشته باشید. تمیزکردن – برای حمایت از باریستا دراستفاده روزمره طراحی شده است. سریع، آسان برای استفاده، تا همیشه یک قهوه تازه آسیاب شده را به مشتریان خود ارائه دهید.

سیستم تنظیم میکرومتری بدون پله اخترا ع شده توسط یورکا

اختراع شده توسط یورکا، دقت تنظیم بی نظیر و صرفه جویی در زمان و قهوه را تضمین می کند.

سیستم میکرومتریک با نقاط تنظیم بی نهایت، تنها سیستم مبتنی بر تغییر موقعیت تیغه پایین، عملکرد آسیاب کردنی غیر قابل مقایسه را تضمین می کند و امکان انجام عملیات تعمیر و نگهداری را بدون از دست دادن تنظیمات آسیاب کردن فراهم می کند.

آسیاب قهوه یورکا